- Z jakiego drewna wykonane są Wasze produkty?
Nasze produkty wykonane są z drewna sosnowego.
- Czy Wasze produkty drewniane są impregnowane?
Wszystkie nasze drewniane wyroby są impregnowane. W celu zabezpieczenia drewna stosuje się impregnację ciśnieniową używając bezchromowych środków renomowanych producentów.
Jedynymi produktami nieimpregnowanymi w naszym sklepie online są produkty z suchego drewna sosnowego producenta AD Poland (Znajdziecie je w zakładce "Architektura Ogrodowa --> Meble Ogrodowe). Są to następujące produkty: Ławka Gato, Zestaw Madryt, Narożnik Mura, Stół, Ławka oraz Taboret Pavia oraz zestaw Milano. W opisie każdego z tych produktów znajduje się również informacja, że jest to produkt z suchego, nieimpregnowanego drewna.
- Czy Wasze wyroby posiadają jakieś certyfikaty?
Tak. Wszystkie nasze drewniane produkty opatrzone są certyfikatem FSC® 100%.
Sprzedawany przez nas pellet jest wysokiej jakości, co potwierdza certyfikat EN Plus A1.
Co do wyrobów niedrewnianych to oferowane przez nas siedziska do huśtawek posiadają certyfikat TUV NORD GS i również spełniają wszystkie aktualne normy, zaś ślizgi wykonane są z wysokiej jakości polietylenu, formowane wtryskowo metodą HDPE, odporne na warunki atmosferyczne oraz promieniowanie UV.
Sprzedawany przez nas pellet jest wysokiej jakości, co potwierdza certyfikat EN Plus A1.
Co do wyrobów niedrewnianych to oferowane przez nas siedziska do huśtawek posiadają certyfikat TUV NORD GS i również spełniają wszystkie aktualne normy, zaś ślizgi wykonane są z wysokiej jakości polietylenu, formowane wtryskowo metodą HDPE, odporne na warunki atmosferyczne oraz promieniowanie UV.
- Czy można zamówić sobie u Państwa porodukt pod wymiar?
Nie oferujemy możliwości zamawiania produktów pod wymiar. Wszystkie dostępne wymiary i warianty każdego produktu można zobaczyć u nas na stronie.
- Czy mogę pomalować zakupiony u Was produkt na wybrany kolor?
Oczywiście, nie ma co do tego żadnych przeciwskazań. Zalecamy jednak odczekać ok. 2-3 tygodnie od otrzymania od nas towaru. Produkty są produkowane pod zamówienie klienta na produkcji, co oznacza, że okres między impregnacją towaru a dotarciem do klienta jest niewielki.
- Czy do Waszych produktów dołączane są instrukcje montażu?
Jeżeli do jakiegoś produktu konieczna jest instrukcja montażu, jest ona dołączona w formie pliku pdf. na karcie danego produktu (do samodzielnego pobrania).
- Czy do Waszych produktów dołączane są komplety montażowe?
To zależy. Jeżeli do jakiegoś produktu dołączony jest w zestawie komplet montażowy, jest to uwzględnione w opisie produktu (przykładowo przy pergolach, kwietnikach, warzywniaku na 4 nogach, stole piknikowym FS, drewutni).
Jeżeli chodzi o ogrodzenia drewniane, to potrzebne akcesoria należy dobrać sobie samemu. Dołączanie do nich gotowego kompletu montażowego nie miałoby większego sensu, ponieważ mają Państwo różne preferencje co do montażu płotów, używają Państwo różnej ilości kątowników, wkrętów, montują ogrodzenia na różnej wysokości i w różnych podłożach. Dlatego przy takich produktach dla ułatwienia sugerujemy proponowane przez nas akcesoria (na karcie produktu, zaraz pod opisem i danymi technicznymi danego produktu). Proponowane ilości akcesoriów są uwzględnione w ich opisach.
Dodatkowo zachęcamy do przeczytania naszego posta na blogu: "Jak zamontować ogrodzenie drewniane?".
Opisujemy tam krok po kroku montaż ogrodzenia, podajemy również sugerowane przez nas akcesoria oraz ich rekomendowane ilości.
- Zamówiłem/am kilka sztuk tego samego produktu z drewna, a nie są one identyczne. Dlaczego?
Należy mieć na uwadze, że drewno to bardzo charakterystyczny i specyficzny materiał. Nie ma możliwości zagwarantowania braku jakichkolwiek różnic pomiędzy wyrobami drewnianymi, ponieważ jest to materiał i surowiec naturalny, wrażliwy na rozmaite warunki atmosferyczne, temperaturę itp. Wszelkie sęki, wycieki żywicy, niewielkie przebarwienia czy zmiany koloru są całkowicie normalne i wynikają z warunków atmosferycznych. Wilgotność powietrza wpływa również na wymiary i wagę drewna - drewno pod wpływem wilgotności może zwiększać lub zmniejszać nieznacznie swoją objętość i jest to zjawisko całkowicie naturalne. Według nas właśnie w tej niepowtarzalności tkwi największe piękno drewna.
- Mieszkam blisko Waszego sklepu stacjonarnego. Czy mogę zamówić towar przez internet, a odebrać go osobiście, żeby nie płacić za przesyłkę?
Odbiór osobisty zamówień internetowych jest możliwy, jednak pod adresem Redgoszcz 18, brama nr 2. Poinformujemy mailowo kiedy dane zamówienie bedzie gotowe do odbioru.
Jaki jest czas oczekiwania na produkt?
W naszym regulaminie podany jest maksymalny czas dostawy - do 30 dni roboczych. Jest to ustawowy termin wynikający z Ustawy o prawach konsumenta. Najczęściej, w przypadku zamówień towaru drewnianego - jest on zamawiany bezpośrednio z produkcji, specjalnie dla konkretnego klienta, dlatego czas oczekiwania może być wydłużony. Staramy się aby czas oczekiwania nie przekroczył 14 dni.
- Czy kurier pomoże mi z rozładunkiem towaru?
Z mniejszymi zamówieniami typu "siedzisko do huśtawki" czy jedna doniczka nie powinno być problemu. Jednak w przypadku produktów o większych gabarytach np. ogrodzenia, meble ogrodowe itp. - ich przewóz następuje przez specjalnie do tego przystosowane samochody ciężarowe z windą. W tym przypadku, zgodnie z warunkami współpracy z firmą przewozową, do obowiązku kierowcy należy jedynie wyładowanie przesyłki na terenie danej posesji (lub w najbliższej okolicy, jeżeli nie ma możliwości wjazdu na posesję). W przypadku zamówienia na produkt o długości powyżej 3 m kurier nie jest zobowiązany do pomocy przy rozładunku towaru z samochodu. W takich przypadkach należy zorganizować rozładunek samodzielnie.
- Czy macie własny tranport?
Zdecydowaną większość przesyłek wysyłamy kurierem. Jeżeli mieszkacie Państwo w promieniu 60 km od naszych okolic (Wągrowiec, woj. wielkopolskie) prosimy o kontakt - istnieje możliwość indywidualnego ustalenia kosztów dostawy i dostawy naszym transportem. Każde zamówienie rozpatrujemy indywidualnie.